Pazar, Mayıs 27, 2012

Hiçbir dilde söylenmemiş, hiçbir dilde yazılmamış, sözler ve şarkılar içindeyim*

Resimlerden anlaşılacağı üzere tatildeyim.Uzunbeyle Kaş'a tatile kaçtık.İş kısmını bilgisayardan halledecek şekilde ama.Bizim tatil anlayışımız farklı olsa da ancak bu şekilde kaçabiliyoruz.Cuma öğlen ben direksiyona o bilgisayara geçerek yolda hem işimizi yaptık hem de arada Tlos gibi yerlere uğrayarak Kaş'a akşam saatlerinde geldik. Yolda bir ara arabanın elektirik sistemi bozuldu.Döğer diye bir köy var,tam elektirikçinin önünde durduk,sistem çalıştı. O sistem çalışmazsa biz tatil yapamayız :( Yani hemen interete girilen bir yere gitmemiz gerekir.Neyse çalışınca ara yollardan kaş-kalkan yoluna  koyulduk.Ben o yolları seviyorum, daha öncede çok gidip geldim.İki paralel yol düşünün, çamurköy yolundan bağlanarak birbirini kesiyor.Herkes bilmez,yolda Uzunbey bana tatlı tatlı sataşıp durdu, araba kullanmayı seviyorum ve şöförken pek etrafa bakmam, ciddi ciddi araba kullanırım ve yol çok güzeldi,tarlalar arasından,kuş seslerinden , yağmur çiselerken geçtik ama biz gittikçe hava açtı.Cuma akşamı müthiş bir esinti vardı, dalga seslerinden ve rüzgar sesinden odada bile etkilendik.Bugün hava çok güzeldi.

Otel yarım pansiyon, bizim için de öğle yemeğinde gezmek için iyi oldu,Kaş'a indik.Hatta gece de kahve içmeye gittik.Yarımadanın ucunda ve tam Meis'in karşısındayız.Uzunbey sabahleyin bana sen burayı yüzersin diye gaz veriyordu :)) Yüzemem diye değil de  tutuklanırım o zaman diye cevap verdim :P

Öğlende Zeytin diye güzel bir restaurantta yemek yedik.Deniz ürünleri güveci yedik ve bira içtik.Yemek güzeldi ama ben kediyi besledim diye bir ara garson sandalyaye vurup kediyi kovalayınca keyfim kaçtı.O saate kadar iyiydi, vurdunuz mu yoksa diye gayri ihtiyari yüksek sesle sormuşum.Yok biz ya su atarız ya da sandalyeye vururuz dedi ama kedi benim ayağımın dibindeydi.Ben kendimi  kovulmuş gibi hissedince hemen kalktık.Bir daha da gitmem.Türklerin bu uyuz davranışlarına gıcık oluyorum.İstemezsem ben kovalarım,sana ne oluyor.Yerde güzel güzel benim verdiğim ekmek parçacıklarını yedi kedicik.Zaten yemedikleri zaman toplayıpta kalkarım,bırakmam hiç bir zaman.

Meis'e karşı kahvaltı ...

Kaldığımız oda kalkan-kaş yoluna bakıyor.
 Meis Adası
 Babamla annem bana hem anneler günü hediyesi hem de yaş günü hediyesi için kargo gönderdi.-Burcununda hediyeleri vardı içinde,onlar sonra resimlenecek-İçinden nefis şeyler çıktı,hatta ikinci bir kargo bile aldım bu arada.Bunlar K.Atatürk yazılı saat,bileklik ve yüzük.Her gün takıyorum.

Hem gündüz hem gece gidince yoldan fotoğraf çektim.
Yarımadanın yolları böyle.Daha çok villalar ve oteller var.
Kaş
 marina

Gece hava kararmaya yakın, eski kaş evi, titrettiğim halde çok güzeldi..Bol saksılı sardunyalı ev.

Bugün 20 kişinin bulunduğu havuzda tatile geldiğimize bizi pişman edecek bol çocuklu ama kendileri çocuklardan daha fazla ses yapan ve şu anda otelin merdivenlerinde  bu saatte bile - (00.20)etrafa biz tatildeyiz mesajı veren şehirli tatilcilere bütün otel müşterileri gıcık oldu. 2-3 aile.Şu an çiğdem çitliyorlar oda kapımın önündeki merdivenlerde :)) Birde sanırım büyükşehir dolaylarından kalabalık bir grup var,akşam restauranttan alacakları meyveleri sabah yolda yerlermiş diye muhabbet eden :) Biz bugün uzunbeyle böyle tatiller için yaşlandık mı yoksa huysuz tipler mi olduk diye konuşuyorduk.Onun haricinde iyiyiz.Bol kitap okuyup, bol bol dinlenmeye çalışıyoruz. Kaş izlenimlerine devam...

*Edip Cansever :)

Güncelleme: Kaş aquapark otel;  1- Otel hakkında fazla yazmamışım ama diyebilirim ki yemekleri bir insanı doyuracak amaçlı yapılmamıştı, diyet yaparsanız kesin gidin çünkü aç kalkıyorsunuz, tek etli yemek çeşidini ilk kez bu otelde gördüm.Kahvaltı bir büfede bile daha fazla çeşit vardır.Yemekten kaldı.
2- Havlum arıtmanın üstüne düştü,iki gün sonra zorla alabildim, önbüro müdürü bana havlularla anılarınız mı var dedi,bende çeyizimden değil ama ıslakken sarılmak iyi oluyor dedim.Çok ilgili! ve saygılı! olduklarını da belirtmeden geçmeyeyim.
3- Manzara süper ama bebek arabası veya tekerlekli iskemle gibi araçlarla gidilmemesi gereken bir yer.
4-Sadece yalnız kalmak ve manzara seyretmek,sakin güneşlenmek için ideal.Bu para içinde pahalı.

Özgen dedi ki...

Merhaba canım o kadar özendim ki Kaş tatilinize okurken.Kaş benim bu yörede en sevdiğim tatil yeri, her zaman oraya gitmek isterim, huzur bulurum. Biz de kaldık birkaç defa,günübirlik bile gittiğimiz oluyordu.Ne kadar güzel, keşke gitsem şimdi, iyi gezmeler, dinlenmeler...

Blogger Bolat dedi ki...

Bizde Kalkanda kaldık 20 gün sonra Kaş'a gittik 5 kez :) akşamları yemek için :)

sessiz balik dedi ki...

hani öyle yerler vardır kimse bilmesin keşfetmesin size ait kalsın istenen ... Kaş da benim için öyle yerlerdendi
çok nezih bulmuştum kendi içinde bir düzeni vardı sanki herkes o düzene uyar gibiydi asla merdivenlerde çiğdem yiyip gece vakti gürültü yapacak tiplerin varlığını hayal etmemiştim Kaş'ta
ama demek ki orası için de artık hayaller ve gerçekler farklılaştı
üstelik sezon bile tam açılmadı

temmuzdan sonra nasıl olur kim bilir?

iyi tatiller canım asortik ablam

A-H dedi ki...

Tatil gibisi yok :) Kas, Kalkan gibisi de yok :)
iyi gezmeler ;)

Hamarat Kontes dedi ki...

AAAA ....yaşlanmak ne demek.daha ben bile yaşlanmadım.güzel asortiğim benim.Sakin sakin hiç bir şeyi umursamadan tatilini yapmaya çalış. güzellikleri benim için de seyret canım.

gülsen VAROL dedi ki...

geçen gün oğlumla konuşuyorduk.. o da bu tür bir grupla karşılaşmış seyahatleri rezil olmuş.. "ahhh anne seni çok aradım keşke yanımızda olsaydın" dedi.. ben bu tür insanların haklarından iyi gelirim.. onların o tiplerin benim /bizim seviyemize çıkması gayri mümkün olduğundan ben, kısa bir an onların seviyesine inip canlarına okuyup hallederim meseleyi.. ÜCRETSİZdir yardımlarım.. duyurulur :)))

Gezdiğin yerlere hayranım ayrıca.. sana da hayran olunca.... üste para bile veririm ..
uzunbeye selamlar.. !!

Özgen, teşekkür ederim.Bende seviyorum burayı :)
em de daha ucuz.
Bolat, evet yemek yönünden hem daha çok seçenek var hem de daha ucuz,daha kaliteli yerler var.Kalkan kazıktır birde.

Sessiz balığım, çiğdem çitleyenler bir otelde merdivende durup yenmeyeceğini ve sohbet edilmeyeceğini bilmeyen tiplerdi,her zaman her yerde karşılaşılabilen tiplerdi aynı zamanda.Bizde kabahat çünkü biz artık kalabalık yerlerden zevk almıyoruz.

A-HA, Evet :)) Teşekkürler.

Canım Kontesim,ilk fırsatta hep yalnız kalıp dinlenmeye çalıştık.Çok yorulmuşuz biz.

Gülsen Hocam, iki gruptu bunlar, keşke olsaydınız.Bu grup kapı komşumuz olduğu gibi diğer grupta hem daha kalabalık hem de aynı saygısızlıklar mevcuttu.Ah görseniz bizden başka insanlarda uyuz oldu onlara.Aramızda çekiştirdik birde :))Kimse birşey demedi çünkü yaşça bizlerden çok büyük 3 aile ve yanlarında yeni bebekli bir aile vardı ve bir gün aynı teknede onlarla gezi yapmak zorunda kaldık.Zor dayandık, uzunbeyi tebrik ettim,o saygısızlıklara hiç gelemez ama iyi idare etti.

modafobik dedi ki...

Fotolar super! Kiskandim valla :) benim de boyle bi tatile ihtiyacim var yaaaa :)

! the Fleurs dedi ki...

Harika bir yer burasi :) Denize atlayasim geldi hemen :)

Bak Bu Harika dedi ki...

fotolar çok hoş. Bende bloğuma beklerim.
Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

Dilek dedi ki...

tatil resimlerinize bayıldım.. biz de tatile çıkmak üzereyiz ama sizin söylediğiniz gibi bol çocuklu şehirli aile olarak... Umarım sizin gibi huzur arayan insanları rahatsız etmeyiz. Çünkü çocuklar çok olunca mecburen ses de çok oluyor...

sevgiler..

Kırmızı pabuçlar dedi ki...

Resimlere bayıldım ,hepsi birbirinden güzel
Gündeme gelince ben artık takip edemiyorum çok yorucu ve yıpratıcı konular:(

Modafobik,hoşgeldiniz :), buraları tatil yapmak için ideal yerler,bekleriz...

Bouquet de Fleurs, manzara nefisti, tatilde.. Kaşta. :)

Follow me, geldim, yine geleceğim..

Sevgili Dilek, benim lafım çocuklardan fazla ses yapan büyüklereydi,çocuklarla aram çok iyidir, bende çocuk büyüttüm,benimki üniversitede :))
Çok uç iki aileyle beraber tatil yaptık,gruptular, İzmir grubu 3 aile 6 çocuktu ama çocuklardan fazla ses yapanlar onlardı.İkinci grup 4 çiftti,erdek grubu,bebekli hariç hepsi yaşlıydı ama o çocuğu severken hepsi tüm oteli inletti.Özellikle de baba.Sözüm onlara, otelin diğer müşterileri ve biz bu iki aileyi dinledik tatil boyunca.

Sali,bende yetişemiyorum ama takip etmek gerekli..Ancak karşılaşınca haberimiz oluyor çünkü.

Esin Bozdemir dedi ki...

Nasıl güzel yerlerdir Kaş ve çevresi..Geçen yıl gitmiştik..Memleketimiz güzel ama velakin!..Şu aymazlıklar olmasa!..Her yerde insanın karşısına "yurdum insanı"tipler çıkıyor..Bilinçli insanlar gitgide azalıyor sanki çünkü bu tipler mantar gibi her yerde!..her Allah'ın günü tv.de..boy boy..sürüler peşisıra!..

Yine de doğanın anasıcaklığında kucaklarını açıp sarmalaması her şeye değer doğrusu..

Sevgili Asortik Krep, ne iyi yapmısşınız tam gezme zamanı..bundan sonra kalabalıklaşmaya başlar..
size iyi tatiller dilerim..