Perşembe, Aralık 05, 2013

Sözcükler penceredir ya da duvar *

Bu hafta Fatoş'la Yoga'ya başladık biz :) Ben ilk defa yoga çalışıyorum.Önceleri fikir bana uzak gibi gelse de ilk derse bu hafta gittik küçük bir grupla.İçinde butik sahibi olanlardan inşaat mühendisi arkadaşlara değişik yelpazede bir grup arkadaşız aslında.Hepimiz çalışıyoruz.Çalışmayı bir İngiliz arkadaşımız yapıyor, yarı Türkçe yarı İngilizce bir muhabbette götürüyoruz ama çok eğlenceli oluyor.Bu manzarada çalışmak, hareketler zor olsa da keyifli geldi bana.Eskiden spor yapmıştım biraz . Kilolu olsam da kazma değilim yani :) Sanırım zamanla iyi bir öğrenci olabilirim.Bu hafta sonu İstanbul'a gidiyorum, biraz iş biraz ailemi görmeye..Bu yüzden hemen devam edemesem de gelince  güneşe selam vermeye devam edeceğim. Yoga bende en çok karın kaslarını çalıştırdı,demek ki en eksik yanım buymuş.Bazı hareketleri çok sevdim, bazılarında zorlandım.Pratik olarak kendimi iyi bulsam da teknik açıdan disiplin isteyen bir iş.Bir günde 1.5 saat çalışıyoruz. İşin diğer kısımlarına şimdilik hiç girmiyorum.Çünkü çok başındayım.Bilenlere bırakıyorum anlatmayı.Ben haftada birden fazla gitmeyi hedefliyorum.

Bir level atladık biz,Uzunbey'le yani.Kafamızda planlarımız var, onları uygulamaya çalışıyoruz.Hedeflerimiz belli.  Dolu dolu yaşamayı seviyorum burada. Bu hafta güzel şeyler oluyor, dün 2. el pazarı vardı,aralık ayı. Güzel geçti. Kendime likör bardağı aldım,koleksiyonum için. Salı akşamı Zeynep'ler  yemeğe çağırdı, çok güzel bir akşamdı.Geç vakte kadar oturup sohbet ettik :)   Bugün CHP Kadın Kolları olarak 2. el pazarında yemek standımız vardı,arkadaşlar satış yaptı, bizde yaptığımız yiyeceklerle destek olduk.Ben peynirli milföy börek yapıp götürdüm.Bir çok arkadaşımda yiyecek yardımı yaptılar.Öğleden sonra Ümit Hanım ve partiden bir kaç arkadaşımızla başsağlığı ziyaretine gittik.

Bu güzel manzaralar 1. Karagözler Mahallesinden Fethiye manzaraları.
 yat limanı

Yoga salonumuz deniz manzaralı.

Bu arada çarşamba akşamı Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadında Fethiyespor maçı vardı. Fethiyespor 2-1 yenerek Fenerbahçeyi tarih yazdı.Yenmesinden çok sahaya üzerilerinde Yüce Atatürk" yazılı t'shırtle çıkmaları çok sevildi ve sosyal medya sallandı sayelerinde.
 Arka balkonumdan Akdağlar görüntüsü.Zirvelere karlar düşmeye başladı.Yani yavaş yavaş havalarımız soğuyor ve yağmurlar başlıyor.
 Yine bir gece kız kıza fasıl dinlemeye gittik.Çok güzel bir geceydi,çok eğlendik. Kings Garden 'da cuma -  cumartesi akşamları, fasıl keyfi,özel olarak tavsiye edilir.Yeni başladı ama ben iki değişik hafta iki değişik grupla gittim,çok keyifliydi.
Bugün-perşembe -akşamı da Cumhuriyet Kadınları Derneğinin yemeği var,kısmetse Fatoş ve Uzunbey'le oraya gideceğiz bu akşam.Bütün biletleri satmışlar,herkes orada olacak.
Cuma gecesi Hisarönünde bir otele yemeğe davetliyiz.Resimlerini sonra paylaşırım,güzel yemek yapan bir ustaları var,daha önce restaurant resimlerini ben çekmiştim :)

Ayrıca 5 aralık perşembe saat 11.00 de Atatürk Anıtı önünde Türk kadınının 79. sene seçme ve seçilme hakkını kutlamak üzere kadın dernekleri,partiler, sivil toplum örgütleri bir araya gelerek tören yapacağız.(ben gidebilirsem katılacağım)

Daha önceden paylaşmıştım, 8 aralık 'ta ekoloji forumu var FKM 'de aynı günde xmas pazarı var Çalış sahilde.

Twitter 'da Asortik Krep yazınca karşıma çıkan arama sonuçlarında geçen sene Ankara TBMM gezimizde sırasında oturduğum sayın milletvekilimiz Melda Onur'dan bir mesaj buldum.Denk gelirse davetine icabet edeceğim uygun bir zamanda.Kahvenin zamanı olmaz bence,davet davettir :))