Pazar, Şubat 22, 2009

cumartesi..

Burası bizim Çalış Kuş Cenneti dediğimiz sulak alan..Kuş gözlem günleri burada düzenlenmişti. O uzaktan görünen de gözetleme kulesi.Bugün Çalıştaydım, bazı dostlarla buluştum, onlarla buluşmadan çektim bu fotoğrafları.

Şovalye Adası ne kadar yakın değil mi..?
Burası da Kızıl ada..

Normalde karşıki dağlar beyaz olmaz .Bu demek ki dağlar kardan kırılıyor..Biz bugün deniz kenarında gezecek kadar güzel bir gün yaşarken bir çok insan kar oynamaya dağlara gitti. Belki bizde yarın gidebiliriz.

Bu sefer belediye çay bahçesinde oturdum. Kıl çadırın hemen yanı. Oturduktan sonra farkettim ki bu şarkı çalıyordu.

Dostlarla oturup bir şeyler içtikten sonra Dilek Hanımın doğumgünü için Şükran teyze'ye gittim.Daha doğrusu beni kapıya kadar bıraktılar. Şükran Teyze'nin evi sanat eseri gibidir..Bir iki fotoğrafla sizle de paylaşmak istedim..
Çok güzel hazırlık yapmış ve hep beraber akşam üstüne kadar sohbet edip oturduk, resimler çekildik.



Soğuk seramik ..Kendi tekniği zaten. Bizlere öğreten de kendisi. Mısır gezisinden esintiler,arada kullanır böyle resimlerinde.
Yarın Çalış Karnavalının 2. el pazarı var, sonra da bir kahvaltılı etkinlik vardı, aslında destek olmak için bilet aldım ama gideriz sanırım.. Arkadaşımın eşi düzenliyor. Sonra da Uzunbey kar oynamaya dağa çıkalım diye Çağıl'la konuşuyordu.. Pazar günü genelde planları onlara bıraktığımdan ( kısmetse) kara gideriz.
... ... ... ...
Yazıyı yazdım, itirafkoma bakayım dedim.. beni gece gece krize sokan itirafı yazmadan geçemeyeceğim..

çimengözlükız, Kadın , 29 , İstanbul
Sıkıştırılan
Amcanın biri, tost siparişi verdiğiniz anda yanınıza usulca yaklaşıp ''Evlatçazım, kaça sıkıştırıyelar ekmeği?'' diye sorarsa, bilin ki Trakyalıdır, candır.
.... ..... .....
Yeni bir blog ödülü daha aldım :)) Yorumlarda haber vermemiş, ben de son zamanlarda blogları az okuyabiliyorum,yeni farkettim ama ödülleri 7 'ledim .. Çok keyifli bir şeymiş ödül almak, teşekkürler İMGELEME

1 yorum:

ruhdagı dedi ki...

Bende itiraf.com okumayı seviyorum .Bazen çok güldüğüm itiraflar oluyor :)

Dağlar ne kadar gidilesi duruyordu ama :) Çok seviyorum memleketimi. Her yanı ayrı bir güzellik.

Sevgiler.