Cumartesi, Aralık 21, 2013

Bana kalırsa, bana kal..

Aksazlar Koyu burası.Sonbaharda ve ilk baharda genelde Fevzi lerle buraya pikniğe gideriz biz.Bir hafta sonu gittik, o kadar hoşumuza gitti ki diğer hafta sonu Çağıl geldiğinde yine gittik.Aşağıda resimlerini bol bol  bulacaksınız.

Deniz kenarı kahvesi. Bakraç Cafe sanırım. Koca Çalış.Yine kahvaltı ve deniz kenarı yemek mekanlarından.
29 ekimde yer yerinden oynadı burada.. Onun resimlerinden.Fatoş bayrakla.

Gece fener alayı...
Deniz kenarından yürüdük ve ben resim çektim.
Çok kalabalıktık.

Boğaziçi cafe bize özel hazırlamış..Geçerken yaktılar.

Havai fişekler patladı.

O gece bir kahve içip deniz manzaralı bir cafede, yürüyerek deniz kenarından arabaları bıraktığımız yere döndük.Manzara böyleydi..
Annem bizdeyken Fatoş bizi çok güzel bir mantı evi ve çibörekçiye götürdü.Sahil yolunda Bahriye Üçok parkından sonra.Bolulu kardeşim mantı.
Amerikan servisleri ve oyalı çatal bıçak servisleri çok güzeldi.Sizlere örnek olması açısından çektim.
Yine bir çekim sonrası espresso kaçamağı.. Arty's fish &chips.
Bir akşam da Ölüdeniz'e indik sezon kapanmadan.Havalar serinlemiş, etraf sakinlemişti. Ortalıkta tek tük turist vardı.
Sun City  Tatil Köyü..Hani bazen soruyorsunuz ya nereye gelelim diye.İşte buraya gelebilirsiniz... O gece Fatoş'un davetlisi  olarak otelin son günü yemeğe gittik.İlmek ilmek işlenmiş her köşesiyle, otelde, yemekleri de çok güzeldi.Ben de ilk defa gittim.
Fatoş'la her şey daha kolay ve zevkli.Annem buradayken beraber gezdik, tozduk :)) Burası çarşı içinde keyifli bir mekan.Herkes bilmez,çünkü bu yaz açıldı.Özenilerek yapılmış genç bir mekan.

Kahve keyfi olmazsa olmaz.
Küvetten tasarlanmış bir bank.
Aile yadigarı objeler..
İkram tatlıları ve özenle yapılmış çatal bıçak servisleri... 95. sokakta Orange Cafe. Kışın kapalı,yazın açık ama gidin lütfen.
Bir akşam Mokaroma cafeden manzaralar...
Manzara böyle güzeldi ve akşamüstüydü.Bu saatleri seviyorum.Daha havalar güzeldi..
Yine bir sabah kahvaltı zamanı.Bu sefer Yanıklar Huzur sofrasındayız.Uzunbey, Ares ve ben.
Yürüyüş yaptık biraz ama Ares köprüden geçerken zorlandı.Yükseklik sevmiyor,onu da bekleyerek yavaş yavaş geçtik köprüden.
O hafta Haldun taner vardı kitap klubunde.Leylak dalı bu da kitaplıkkurdu için..

Bunlar 2. el pazarından...
ADD Kermesi..
Oldukça kalabalıktı,destek olmaya gittik.
Birde belediye çay bahçesi karşısında nefis bir çiğ köftecimiz var.Adıyörem Çiğköfte.Göründüğü kadar güzeldir.
Oky Garden- Yanıklar.Önerdiğim kahvaltı yerlerinden.. At çiftliği içindeki yer.
Bahçesi böyle sakin ve yeşil.
Ares atları kıskandı,sevemedik.

Ares atların suyuna dadandı..
CHP Fethiye Belediye Başkan Aday adayımız Keramettin Yılmaz'ın kahvaltısı.Kendisi şu an Ölüdeniz Belediye başkanı.
Eşi Ümit Yılmaz. -ayaktaki :))
Bu da Aksazlardaki piknikten.
O gün çok kalabalıktı etraf. Her köşk,her masa doluydu.
Fevzi pişirdi hamsileri..
Ben de çay demledim :)
Bu manzarada.
Çok da güzeldi..Ben çayı çok  severim,hep daha çok kahve resimleri görüyorsunuz ama. Mesela akşamları bir demlik çay yaparım,Uzunbey bir tane içer, kalanını ben bitiririm.
Burası kings garden.. Akşamüstü mutlaka gidip güneşi orada batırmalısınız.Yemekleri ve fasılları da çok güzeldir.Biz arada kahveye de kaçarız. Kral mezarının karşısı..Kime sorsanız gösterir mezarı :) Şehrin içinde 200 basamakla çıkılan tek mezar. Araba ile restaurantın kapısına kadar gidebilirsiniz,yürüyerek de ulaşabilirsiniz.Şehrin içindedir.

Fethiye Cumhuriyet Kadınları Derneği Kermesi
Cafe Geniş..
Aşure zamanı bol bol aşure yedik. Bu partiden Nurgül Hanımdan.
Çağıl'ın odasından yağmurlu bir gün..
Evin yanındaki çam ağacı görüntüsü.
Bu da Çağıl'ın odasındaki perde.
Kings Garden'da fasıl keyfi. Fethiye'de cuma -cumartesi akşamları oluyor ve genelde yer bulmak zor oluyor.Ben iki farklı akşam gittim.İkisi de güzeldi.Biri Uzunbey ve Fevzilerle,diğeri kızlarla :)

Sigara içmediğimizden çakmak bulamadık..Şarkılara böyle eşlik ettik.
Çağıl'ın geldiği hafta yine Fevzi ve Zeyneplerle kahvaltıya gittik pazar günü.
Gülce ve Zeynep'le atlara bakmaya gittik.

Gülcekız :))
Evde tart kalıbında börek yaptım bir gün.Nerdeyse yakıyordum.Çağıl buradayken yapmıştım.
Hanife'de bir tencere yaprak sarması yaptı, Çağıl için.
Mantı da vardı ama ben yapmadım :)

O hafta burada motorkros yarışları vardı, etrafta da çeşit çeşit motorlar.Biz pikniğe giderken onlar muhtemelen yemek yemeğe merkeze inmişlerdi.
Burası karagözler mahallesi.
2. karagözler mahallesi..
Atapark otel önü..
Burası tershane..
Bazen yol kapanır tekneler çekilirken.
Manzara çok güzeldir.
Marina böyle gözükür.
Bizde mangal yaparız sonra o manzarada...
Bu da İsveç köftesi -İzmir  İkea dan :) Ben soslu severim.
Kahve içtiğim yer, waffle yapan bir yerdi.Adına bakmamışım.Çünkü o gün sanırım tüm İzmir orada olduğundan boş masa bulmak sorun olmuştu.. Forum İzmir'de neden o kadar az tuvalet var ve neden hiç sayısı değişmiyor.Ne zaman gitsem kuyruk hiç abartmıyorum dışarıda bitiyor.Elli kişi var her zaman kuyrukta,doğal olarak İkeaya tekrar girip yirmi kişilik tuvalet sırasına giriyorum.Biz birde oradan çıkıp yola çıkıyoruz,ilk molada herkes tuvaletlere kaçıyor :)
Ne yazık ki aklımda kalan tek yanı kalabalıklığı oldu.Forum çok hoş bir alışveriş merkezi değil,benim gördüğümde gezmelik kullanıyor İzmir burayı. Biz altıda oradan ayrılırken etraf daha da kalabalıklaşmaya başlamıştı. -24 kasım-
Son kahve keyfi büromdan, Fethiye haritası üzerinden  kahveli blog için....