Cumartesi, Mayıs 16, 2009

hayatım uzun bir patika..

Çok severek dinlediğim iki Fransızca şarkı var..Ben Fransızca bilmiyorum ama şarkılara hastayım.. Gülderen'den rica ettim ve bana bir kaç kelime de olsa tercümesini yaparmısın diye..(Arkadaşlarımın hepsi ayrı konularda yeteneklidir :) O da bana bir kaç cümleyle anlatmış..

İlk şarkı MA VİE

Bana yazdıkları ise..

"Olaganustu guzel iki sarkiyi secmissin... Alain Barriere cok sevdigim bir sanatciydi, ne yazik ki artik hayatta degil. Adieu jolie Candy ise bir zamanlar en cok sevdigim sarkiydi.

Ma vie: Hayatim (hayatini anlatiyor)
Hayatim asiklarla (sevgililerle gecti)
Guzel gunler gordum
Hayatim uzun bir patika...

ikinci şarkı.. Adieu jolie Candy: Ingiliz sevgiliye "hosca kal"i anlatiyor. Jean François Mitchell söylüyor.. (normalde sayfa açılınca müzik çıkması gerekiyor ama bazı bilgisayarlarda çalışmamış..Bu yüzden şarkı için yeni bir link ekliyorum.. link )

Hosca kal guzel Candy
Orly'ydi bittigi yer
Paris'teki tatilin
Hosca kal guzel Candy
Bir ses gitme vaktinin geldigini soylemisti bile
Bu ucak seni Ingiltere'ye dogru goturuyor.
Hosca kal guzel Candy
Bana yazacaksin
Boyle soylemistin
Ama bu hep soylenir
Hosca kal guzel Candy "


Şarkılar bence hala güzel ama .. Bu kadar hüzünlü olmasına taktım sanırım.. Özellikle hoşkal dememeli insan sevdiğine,dedirtmesin yani hayat..

Neyse bu gece haftasonu elsanatları pazarı için biraz taş boyadım..Uykum kaçtı tabii ki biraz oturunca..Yani ben gece belli bir saatten sonra oturursam sabahlayabilirim..Bu gece sabahlamayı düşünmüyorum gerçi ama Beyaz show da Göksel var..Göksel'in son cd si çıkmış, nostaljik şarkılardan oluşturulmuş bir albüm ve şu an hem izleyip hem yazıyorum..


Gülmek için yaratılmış gözlerde yaşlar niye..?

Senden Başka..

Ben sensiz sen bensiz..

Yarın bürodayım ve çalışıyorum..
İyi geceler :)
not: şu anda 21 sene önceki lise arkadaşlarım yemekte hep beraber Büyükçekmecedeler.. (saat 20.19 suları..) bana telefon açıp duruyorlar acımasız şeyler..ben onlara daha baştan bu gece şarap içip ağlayacağımı söylemiştim..keyfini çıkarıyorlar anlayacağınız..daha eve gidemedim..bürodayım bu yüzden şarap kısmı eksik ama içim ağlıyor :( bensiz o toplantı olmazdı ama..

12 yorum:

Adsız dedi ki...

valla uykunun kaçtığını bilseydim sana alo derdim.akşam kıl çadırda rakı keyfi yaptık.arkasından vale ye gelip eğlenceye devam ettik.kocişimin doğum günüydü de.zen

ruhdagı dedi ki...

Fransızca bilmeyip içlenerek Fransızca şarkılar dinlemeyi sevenler el kaldırsın.
Birinç :)

Unknown dedi ki...

Blog yazıların için seçtiğin resimleri, kendim seçmiş kadar beğeniyordum ama..şarkılar için de aynı şeyi söylemeliyim artık. Çok güzel, hele ikincisi :)
güzel yüreğine, teşekkürler. Dinlettirdiği için :)

Asortik Krep dedi ki...

Zen, nice yıllar diliyorum boğa erkeğine :) Bilseydim gelirdim..

Ruhdağı, esas beceri Fransızca bilmeden içlenerek dinlemek bence :) İkinci de benim :)

Hayatın ortasında, çok çok sevdiğim bir şarkı hemde :)

lezzettabağı dedi ki...

Valla nostalji gibisi yok bencede!Hem Türkçe hem de yabancı nostaljik şarkılar birçok yeni parçadan çok çok iyi!

CaDı dedi ki...

Asortikim geldim oraya hatta epey bi gezdim, yollarda da kıvırcık, kızıl bir hanım aradı gözlerim. Seninle buluşmayı çok isterdim (bilmem sende istermiydin?) ama arkadaşlar vardı malum. İnşallah yine gelirim (çok sevdim sizin oraları, bayıldım) ve görüşürüz bu sefer.

Bu arada :Fethiye İl olmalı:))

burcu dedi ki...

merhaba asortik krep :))
ben de çok severim fransızcayı bu aralarda carlo bruni dinliyorum..
insanı dinlendiren bir havası var muzıklerının her ne kadar sözlerini anlayamasam da :))
güzel bir hafta diliyorum size
görüşmek dileğiyle...
ama bir durgunluk hissettim ben siz de umarım herşey yolundadır :))
sevgiyle kalın...

aysegul dedi ki...

Offf ya benim neden haberim olmuyo,
hep mi Fransız kalacağız?:))
''Se La Vi'',yaa bunun Fransızcası nasıl yazılıyordu ama:)Çook sevgilerrrrr...

Asortik Krep dedi ki...

Annevekızları, kulaklarımız onları duymaya çok alışık..Hani araştırmacılarda der ya bir çocuğa anne karnından itibaren klasik müzik dinletin diye..Demek ki gerçekten etkiliyo,kulak duyarlılığı sağlıyor..Annemlerin plakları vardı ve hep bu tarz müzikler dinlerlerdi :)

Cadı, İki oldu bunu yapıyorsun yazdım bir kenara..Her isteyene (!)kapım açık,arkadaşlarına da..Yalnız gelirseniz gelin mi diyorum ben ..? :(

Fethiye il olmalı bence de :)
Dalaman da bize bağlanmalı :)) Kalkan da :)

Burcu, ben de mi yazılarımda mı açık sorarsan daha net cevaplar verebilirim ,gerçekten :)
Benimle ilgilenilmesi hoşuma gider, aklından geçeni sor bence :)

Ayşegül,sana da Fethiyeden sevgiler :))

Dün Çalışta sergide ve öğleden sonra Xanthos' taydım..Sonra da Letoon'da.. Bugün Muğla'da..Yeni geldim.Çok yorgunum, biraz dinleneyim..Geceyarısı yazı yazacağım :)

burcu dedi ki...

merhaba,asortik krep :))
yazılarınızda hissettim ama sonuçta o yazılarda sizin ve duygularınızın aktarımı sonuçta öyle değil mi...:))
yazdıklarınız beni büyülüyor acıkcası yasadıgınız yer hayat tarzınız cok guzel :))
ilgilenme konusuna gelince her zaman ne demek :))
sevgiyle kalın...
umarım bir gun tanısmak da ısterim sızınle :))

Asortik Krep dedi ki...

Burcu, yazılar benim ama burada çok tanındığımdan çok açık ve net değil bazı konular,çok rahat yazdığımı söyleyemem :)
Daha içimden geldiği gibi yazmayı çok isterdim ve yazdıklarım az aslında,daha çok yazabilmek isterdim :)Son zamanlarda çok yoğunum ve görülenin aksine içim kıpır kıpır :))
Hüznüm sevdiklerimi özlemekten.. Hep böyleyim aslında beni gördüğünde ancak anlayabilirsin ..Yani çok neşeli ve keyifli biriyim ama birden hiç görmediğin ya da farketmediğin bir duyguya dalabilirim..Neyse gelirsem o taraflara haber veririm sana, gelirsen de tanışmak isterim.Sevgiler..

Adsız dedi ki...

aysegul icin:
C'est la vie...selavi