Pazar, Mayıs 10, 2009

Yine bir 10 mayıs ..

Hala denize bakıp dalgalara fısıldamayı seviyorum.. ve hala aynıyım :) Çocukluğumda neysem o, ne bir fazla ne bir eksik.. Eski arkadaşlarımda aynısını söylüyorlar gördüklerinde..Hiç değişmemişsin.. Yani kişilik olarak.. Kolay değişmemek ,hiç değişmemek,vazgeçmemek sevdiklerinden :) ben buyum sanırım.. Hep aynı şiddette ama arttırarak sevgilerini ve tutunmak hayata...


Çocukken de doğayı severdim,bayılırdım sokakta oynamaya..Sardunyaların kurumuş yapraklarını toplayıp, koklamaya.. Birde seyretmeyi severdim hayvanları.. Pek sokulmazdım belki ama severdim işte..

Eski evlerin kalın kenarlı pencerelerine bayılırdım.. Oralara oyuncaklarımı dizer, bazende şilte koyup oturur, gelen geçene bakar ve izlerdim çevreyi ..

Şimdi de bahçeyi ve toprağı seviyorum.. Değişik çiçekler peşinde koşmayı ve bazen sıkıntılı zamanlarımda onlara sığınmayı..

Yüzmeyi, deniz manzaralı bir terasta kahvaltı etmeyi, çay içmeyi, müzik dinlemeyi ve denizi seyretmeyi.. Geceyi ve sohbet etmeyi , mehtap seyretmeyi..

Yalnız yürüyüşlere çıkmayı, sanat müziğini,ağır şarkıları..
Bir tepeye çıkıp etrafı seyretmeyi, denize bakmayı, sahilde gezmeyi ve şarkılardan fal tutmayı :)
Arkadaşlığı,arkadaşlarımı ve paylaşmayı çok seviyorum..

Bahçede keyif yapmayı ve misafir ağırlamayı..


Sergilere gidip gezmeyi.

Çiçek ve bahçe ile ilgili herşeyi,onlardan sohbet etmeyi ve çevreyi korumayı.. Likör yapmayı ve içki içmeyi..


İnsanlarla vakit geçirip onlar için bir şeyler yapmayı.. Asi gece kuşu olmayı :) ailemi ,İstanbul'u, geçmişimi ve yaşadıklarımı sevdiğim kadar da buradaki hayatımı, özlemlerimi, sevgilerimi ve hayatımın herşeyini, acısıyla tatlısıyla yaşamayı, kalbimin içinde paylaştırdıklarımı, arada hüzünlenip andıklarımı, hiç unutmadıklarımı, sevgilerimi ve sevdiklerimi bırakmamacasına hayatı , iki ,üç yılda bir anneler günüyle aynı güne denk gelen doğumgünümde sevgiyle anıyorum :)
İyi ki doğdum :))

Bu gece 10.30 da doğduğum saatte yeni bir yaşı kucaklıyor olacağım.. Hayat, nice yaşlar bana sevdiklerimle ,sevgilerimle :)
Tüm blog camiasının Anneler Günü de kutlu olsun...
... ... ...
Dün Ares'le evde geçirdim günümü, bugün Berna ile Çalış'ta işimiz vardı, sabahtan Ekin Abla doğumgünü ziyaretime geldi, kahve içtik beraber balkonda, çarşambadan daha Gülderen ilk hediyemi vermişti ve kutlamalar başladı bu sene.. (Resimler daha sonra)
Bugün sabahtan Hisarönünde 2.el satış için gönüllü çalışacağız arkadaşlarla satıştayız..Kazandıklarımızı burslu öğrencilere bağışlayacağız.. Yarın erkenden yoldayım yani.. Öğleden sonra da sürprizlere açığım, şimdilik bir planım yok :)
Bugünkü müziğimiz bir zamanlar blog müziğim olan Mumbai them tune..
... ... ...
Not:1 Bu sabah erkenden kalkıp Hisarönündeki pazara gittik arkadaşlarla..Saat bire kadar satış yaptık, Ares'i de almak zorunda kaldım.Uzunbey gelemedi, işi vardı.Yalnız olunca da çok yoruldum. Bağlasan havlıyor ve çok güçlü olduğundan ne varsa çekiyor arkadan :) Devamlı tasma elimde durmak zorunda kaldım.Bir ara meşhur Ares bu mu diye oğluşumu sordular :)
Öğlende evdekilerle buluşup denize gitmeye karar verdik.. Bu sene kendime yaşgünüm için deniz hediye ettim anlayacağınız .. Sabahtan -beyaz tenliyim ya göğüs dekoltem ve kollarım yanmış,-kırmızılaşmışım yani.. Öğleden sonra da denizde güneşlendim ve denize girdim.. Sezonu açtık yani.. Şimdi yavaş yavaş kırmızılıklarım esmerleşir benim.Böyle bir ten rengim var yani..Güneşte kaldıkça kırmızı halim bronz tene dönüşür.. Soyulmam pek ,gerçi bugün krem sürmeden yandım pazarda..
Ares , denizde tam seyirlikti.. İlk defa tam olarak denize girdi ama bir çocuk gibi yalnız girmeye korkuyor şimdilik bu yüzden biz (Çağılla ben) girdikçe girdi ve denize girdiğinde korktuğundan bana doğru yüzüp tırnaklarıyla kollarımı çizdi.. Önce kollarımı sonra da nereyi yakalarsa..Şu an vücudumda çizikler var.. Mayonun üstünden bile çizmiş.Neyse şimdi ilk girdiğinden böyle sonra alışacak ve çocuk gibi oynayacak denizde biliyorum :)
Denizden dönüşte ben duşa girdim Uzunbeyla Çağılda bana pasta aldılar..Biraz sonra pastamızı da keseriz artık :) Ben maillerimi okudum :) :) ve gün boyu susmayan telefonuma cevap verdim bugün :)

38 yorum:

cesetizleri dedi ki...

kutlu mutlu olsun :)
nice nice yaşlara sağlıkla.
ne diyordu bir şarkı:
doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene.. :)

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Tüm sevdiklerinle birlikte nice mutlu senelere dünyanın en güzel ablası ve annesi. Seni çok seviyorum...

Adsız dedi ki...

Dogumgunun kutlu olsun Asortik Krep,saglikli ve uzun nice senelere :))
uzaktan

:)den dedi ki...

Doğumgünün kutlu olsun canım. Daha nice uzun yaşlara tüm sevdiklerinle birlikte giresin.
Anneler Günü'nü de unutmamak lazım tabii:) Bol hediyeli, sevgi dolu bir gün diliyorum sana.
Sevgiler...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN SEVGİLER

Adsız dedi ki...

Dilerim geri kalan ömründe de; bu kadar şanslı, mutlu, sevilen bir anne ve birey olarak yaşarsın..
Nice yaşlara yaşlanmayan arkadaşım..
Bu sefer kıskanmadım :)
N.

aysegul dedi ki...

Doğum gününüz ve Anneler Günü
birlikte kutlu olsun:))

Sizin sevdiğiniz herşeyi,yani hayat
yine hayatı ben de çok seviyorum.
Sevgilerrr..

Asortik Krep dedi ki...

Ceset İzleri, nerden aklına geldi şimdi o şarkı :) çok teşekkür ederim..

Burcum, ben de seni çok seviyorum ,sağol..Bugün doyamadım seninle konuşmaya :)

Uzaktan, çok teşekkürler,uzaktan ama candan :)

:)den, teşekkürler..Eylülde görüşmek üzere bak söz verdin :)

Neşeli Günler, teşekkür ederim, sağolun :)

N, Seni tanıdığım için çok memnunum..Benim mütevazi ve içten arkadaşım,sağol :)

Ayşegül, çok teşekkür ederim ..Ben de seni tanıdığıma çok seviniyorum :))

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Doğum günü yazısına da bak.Onu seviyormuş,bunu seviyormuş,şunuseviyormuş.Eee napalım yani bende seni seviyorum ne var:)
Hâla değişmemişmiş,aynıymışmış...Eee benimde sana olan hislerim aynı,naapıcaz şimdi:)

Asortik...
Arkadaşım...
İyi ki doğdun len...
Gerçekten...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Yaşasın Boğalar!!!!Benim de dündü:))) Doğumgünün mutlu olsun Asortik!!! Her yaşında her hayalin gerçek olsun sağlıkla ! Öpüyorum kocaman:))

Fifi Croissant dedi ki...

Nice nice yıllara Asortik Krep, sağlıkla, mutlulukla..

Belgin dedi ki...

Anneler gününüz ve dogum gününüz kutlu olsun, her seyin gönlünüzce olmasi dilegiyle

Sevgiyle kalin:)

Mine dedi ki...

Ne güzel bir tesadüf bu böyle!...
Hem doğum gününü hem de anneler gününü kutlarım. Sağlıklı, mutlu, sevgi dolu nice yıllara!
Sevgiler

Imge dedi ki...

Hem doğumgünün hem de anneler günün kutlu olsun asortik krep.. :) Ailenle birlikte nice sağlıklı ve mutlu yaşlar geçirmen dileğiyle.. Keyfiniz bol olsun..:)

Sevgiler.

Zamandan Sızan dedi ki...

Mutlu, bol gülümsemeli ve elbette sağlıkla dolu bir yaş olsun.

enne dedi ki...

Asortik Krepim;
Nice mutlu yıllara. Yeni yaşında ailenle, sevdiklerinle, güzel evin ve bahçenle sağlıklı ve neşeli, bol kahkahalı günler diliyorum sana. Bir de kendim için, bu sene seni görüp terasında kahve içmeyi diliyorum:)
resimler süper bu arada, nereden buluyorsun böyle güzel şeyleri?

cenebaz dedi ki...

Hem doğum günün, hem de anneler günü kutlu olsun Asortik. Resimler de süper, gözlerim bayram etti:)

HAYAT dedi ki...

bir doğum günü yazısı ancak böyle yazılır.
tüm sevenlerin ve sevdiklerinle güzel günler geçirmen dileğiyle.
iyi doğdun asortik , iyi ki seni tanıdım:)

sessiz balik dedi ki...

böyle güzel bir tesadüf ancak size yakışırdı ; hayatı seven ,gülümseyen ; anneliği de seven ve gülümseten birine.
hem doğum günün hem de anneler günün kutlu olsun.
sevdiklerinle birlikte daha ;nice nice yıllara

( yapraklara dallara ,nice nice yıllara
gülüm nice nice yıllara)

Adsız dedi ki...

toprak burcundan ve de boğa oldugunu tümüyle yansıtıyorsun.doğum günün,anneler günün kutlu olsun.farklı bir hediyen var,verilişi de farklı olacak.lütfen zen de buluşalım.seni seviyorum.

etki alanı dedi ki...

Ne güzel bir tarih!
Hem anneler günü,hem doğum günü...
Daima genç kalan güzel anneye,tüm hayallerinin gerçekleşmesi dileğimle,nice seneler seninle olsun diyorum...
Sayfana girince,içim açıldı sevgili Asortik,yazıları okuyunca da keyif aldım...Ellerine sağlık.
Hep mutlu ol...
TüTü

Koyubeyaz dedi ki...

Bahcenizdeki tum cicekleriniz gibi renkli, huzurlu ve mutluluk vaadeden bir yil dilegiyle...

serpil dedi ki...

Yeni yaşın çok güzel günler getirsin, sevgilerimle.

ASLI dedi ki...

Sevgili Asortik; bu sene Anne olarak doğmuşsun ne kadar güzel herkese nasip olmaz. Yeni doğan anneye kucak dolusu sevgiler, gününüz kutlu olsun.

Banu dedi ki...

Nice mutlu, neşeli yıllara sevdiklerinle birlikte girmen dileğiyle...

burcu dedi ki...

merhaba,
hem anneler gününüzü hem de doğum gününüzü kutluyorum...
mutlu ,sağlıklı,huzurlu ve bol şanslı bir sene diliyorum sevgiklerinizle ve bizlerle...:))
sevgiyle kalın...:))

Asortik Krep dedi ki...

Biyocan, seni de seviyorum ve senin hakkında bir yazı yazmayı düşünüyorum bir gün :))

Kirpikteki Gözyaşı,sanırım biraz da boğa olduğumuzdan iyi anlaşıyoruz :)) Hasret sona ersin artık, bende senin için gün sayıyorum :)

Magissa, çok teşekkür ederim,sağol :)
Ziyaretin beni çok mutlu etti..

Belgin, Teşekkür ederim, ayrıca güzel dileklerin için de :)

Asortik Krep dedi ki...

Mine, evet İstanbuldayken ben anneme hediye verirdim annem bana, böyle bir kaç defa denk geldi :)
Buradayken anneler gününe hiç denk getiremedim ama hediyesini gelmeden almıştım :)

İmge, teşekkür ediyorum :) Çok sağol imrendiğim bloger :P

Kıymet, teşekkürler, hep beraber diyelim .. :))

Enne, google dan buluyorum resimleri..
Ben de gelmeni istiyorum,geldiğinde balkonda otururuz :)

Çenebaz, beğendiğine sevindim canım :) sağol :)

Hayat, ben de iyi ki seni tanıdım..Çok uzaklardan bir nefes gibisin bana :)

Adsız dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Asortik Ablacım. Uzaktan uzaktan izliyorum ve seviyorum ben seni:)

Perihan

mavi dedi ki...

Merhaba,
Nice yıllara doğum gününüz, anneler gününüz kutlu olsun.
Hem Çağıl'ın hemde Ares'in annesisiniz. Size bir şarkı yolluyorum hediye olarak.Ama o güzel bahçenizde bir kadeh şarap ile dinlemenizi tavsiye ederim.Linki aşağıda ama eğer açılmazsa şerkı Pavarottinin Nessun dorma.
Tekrar doğum gününüz kutlu olsun.

http://www.youtube.com/watch?v=RdTBml4oOZ8

Asortik Krep dedi ki...

Sessiz Balık,çok teşekkürler, tesadüfleri severim :)

Zen, süper güzel bir hediyeydi :) Çok teşekkür ederim..

Tütü, çok tatlısın, güzel kelimelerin için de teşekkürler :)

Koyubeyaz, aynı dilekler umarım sizin için de olur :) Teşekkür ederim :)

Asortik Krep dedi ki...

Serpil, teşekkür ederim ama benim için en güzel hediye yazmalıyım ki seni biraz daha tanımak olacaktır :)

Aslı, benim için de çok anlamlı bir gün, gerçekten :) Teşekkürler :)

Banu, hep birlikte :) Çok teşekkürler..

Burcu, çok teşekkürler ..Burcular benim için çok özel ,biliyorsun:)

Perihan, daha önce bir yorum daha yazmıştın değil mi..? :)) Çok teşekkürler, izlemeniz bana mutluluk veriyor :)

Angel,dinledim..Çok güzeldi,birde şarapla bahçede dinleyeceğim..Söz :)

Rahsan Collyer dedi ki...

Asortik'im Krep'im, geç oldu ama...

Happy birthday to you, happy birthday to you
happy birthday, happy birthday
happy birthdayyy tooo youuuuuu!!!!!

Söz ve beste bana ait bu güzel şarkı da benden sana doğum günü hediyesi olsun. Az beklersen asıl hediyen olan Mina'yı sana paket yapıp 2 vakte kadar bizzat teslim edeceğim.

Asortik Krep dedi ki...

Rahşan, iki vakte kadar bekliyorum :))
Teşekkürler şarkı için :)

serpil dedi ki...

Asortik, çok teşekkürler,sevindim böyle düşündüğün için, bir gün karşılaşırız, belli mi olur :)

Asortik Krep dedi ki...

Serpil, karşılaşalım.. çok isterim :)

Bocuruk dedi ki...

Dolu dolu yaşayacağın; sağlıklı, mutlu nice yaşlar diliyorum:)
Sevgilerimle...

Asortik Krep dedi ki...

Böcürük,çok teşekkür ederim canım :)