Cumartesi, Mayıs 30, 2009

şarkılar dost, özlemler arkadaş bana :)

Uzun süredir ilk defa evdeyim.. temizlik yapıyorum keyifle ama.. Özlemişim evimi.Ares'te yanımda. Yarın arkadaşlarla kahvaltıya gideceğiz. Yukarıda ki sarmaşık gül diğer evden, taşınırken getirdiğim çelikten yetişti.Bu sene ilk defa açıyor..
Bugün bilgisayardan müzik dinliyorum.. Böyle güzel filmler izlemekte istiyorum..Özlemişim bu tarz şeyleri.
İkinci şarkı da başka bir dünyaya dalıyorum.. Üçüncü müzik tam ekran izlenmeli..İşi bırakıp küçük bir mola..

Kaktüslerim çiçek açıyor..
Bahçe tam kıvamında.Ben isyanlardayım.

8 yorum:

ruhdagı dedi ki...

Bugün bende temizlik yaptım. Kaktüslerine bayılıyorum benim 3 ufaklık bir gün çiçek açacak mı?

Bana yazdığın yorum içimi aydınlattı. Her yorumunda olduğu gibi.

Keşke İstanbul'da olsan, yüzümü kızartır gelirdim vişne likörü içsek bile kafi :)

Sevgiler.

Malla dedi ki...

İSYAN ETME ŞEKERİM KEYFİNE BAK:))

Asortik Krep dedi ki...

Ruhdağı,yazın onları güneşte tutarsan,kışın 2 ay su vermezsen,yazında az su verirsen tabii ki çiçek açacaklar :)
Kendini iyi hisssetmene sevindim..Yüzünü kızartma sakın, kapım sana herzaman açık :) Nerde istersen..

Özlem, benden de sana :)

Malla, doğru söylüyorsun ama birde kalbime söz geçirebilsem..

Demli Hayat dedi ki...

Şarkılar güzelmiş...

Kendinize iyi bakın...

Hayatta hiç bir şey isyan etmeye değmez.....

Asortik Krep dedi ki...

Demli Hayat, beğendiğinize sevindim..Bende klip çeksem ben de doğayı kullanırdım.. Belki de bu yüzden daha çok seviyorum bu müziği..Teşekkür ederim..
Öyle aslında ama özlem var ya.. hiç bir şeye benzemiyor.

pinarbk dedi ki...

Ben de isyandayım, çok bunaldım. Sımsıcak güneşle doluydum oysa oradan dönerken.

Kaktüs misali depo yapmalıymışım... Geç kaldım...

Asortik Krep dedi ki...

Pınarbk, tekrar depolasak olur mu..? :P

pinarbk dedi ki...

Ne iyi olur. keşke olsa...