Cuma, Mayıs 15, 2009

China Breeze.. ve Cumhuriyet Mitingi

Çarşamba akşamı Çalışta yeni açılan Çin Restaurantına gittik..Hem evde yemek yoktu hem de tekrar dışarı çıkacağımız için eve girmek istemedik..

O gece maçta vardı Çağıl biraz huzursuz yemek yedi ama idare ettik.
Ares'te bizimleydi her zamanki gibi.. İki masa Türktü, geri kalanları yabancı..

Dünde bloggerlardan biri Fethiyeye geldi, kendi yazarsa bende size yazarım..Yok yazmazsa yazamam..Sadece paylaşmış oluruz..Yarın otele gitmeyi düşünüyorum onu ziyarete ..

Bir kaç gündür canım kabak çekirdeği istiyordu,nasıl istemek ama anlatamam.. Sonunda Migrostan aldım ve iki gecedir çitliyorum :)

Bir gece önce Çin lokantasındaki biz değilmişiz gibi dün gece ben tavuklu noodle yaptım. zaten evde hazır ekşi-tatlı sosumuz var, yalnız benimki için biberleri biraz büyük doğramışsın dedi Uzunbey.. Bir daha yine uzunlamasına ama küçük doğrayacağım..


Her çin lokantasına gittiğimizde Çağıla evde çin böreği yapacağım diyormuşum.. Evet yapacağım ama canım istediğinde.. Sevdiğimizden midir nedir bu porsiyon Çağılla bana küçük geldi.. Uzunbey çorba içti, biz börek yedik, üstüne de 2 dana demir tava, bir karides demir tava yedik.Hepimiz beğendik,sınıfı geçti yeni bir firma olarak..Yanında da kavaklıdere kırmızı şarap :)

Dün bir şey farkettim ki burada yaşayan yabancılardan aralarında Türkçe konuşan varsa kötü bir şey yaptıklarında birbirlerine "boş kafa" diyorlar :)) Bence daha usturuplu küfürler öğretmek lazım,boş kafa ne ki :P

Kırmızı rengine ve kağıttan fenerlerine hastayım bu restaurantların :)

Bu beyaz yazlık şal Gülderen'in yaşgünü hediyesi..Çok değişik ve süper bir şey, bana da çok yakıştı :)


Dün Çalış karnavalı basın toplantısından sonra Hello cafede oturduk..Elimde haftasonu görüşemediğimiz arkadaşların verdiği hediyelerle :)

Denize uzanan ahşap görünümlü bir uzantısı vardır oranın ve salaş bir görüntüsü..
Çok sık olmamakla beraber arada otururuz.. Oradan kalktığımda hava o kadar sıcaktı ki bu sefer yürüyemedim büroya..Uzunbey gelip beni aldı ve Fevziye uğradık..
Akşamüstü Çağıl' ı dershaneden alıp halı saha maça götürdüm.. Sonra da bende alışveriş yaptım,zaten bir saatte işi bitince yine onu alıp eve döndüm..
... ... ...
Cumhuriyet Mitingi
Buradan otobüsler kalkıyor Ankara'ya yürüyüşe gidiyor pazar günü için insanlar ..(Keşke bende gidebilseydim) Basın çok yer vermese de siz bilin ve unutmayın.. 17 mayıs pazar günü Ankara'da birileri olacak :)
Birde kaç gündür Biyocan' ı yazacağım ama ben yazmadan siz bir okuyun yaptığı yaramazlıkları...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben; Hisarönü'nde bir çin restaurantında bir çinli aşçı ve bir porsiyon çin yemeği eşliğindeki bir çin denince içimi çinleten anımı anlatayım da..
Buradan değil canım, görüştüğümüzde.. Kimseyi mecburi rejime sokmayayım şimdi.. Hem de akşam yemeği saatinde.. Biraz garip bir yorum oldu ama..
Çin denince psikolojisi bozulan N..

Asortik Krep dedi ki...

N..Bence sen benim gelecek sefere planladığım testi kebabı operasyonuma ortak ol :)

Sevgiler..

aysegul dedi ki...

Ben Ankara'dayım efendim.
Pazar günü ''Çoban Yıldızı''
pangartlarının altındayım efendim.
TV'de lütfen o güzide toplulukta
beni görünüz efendim.

İstanbul'a geldiğinizde sizi
''China Town''a davet edeceğim efendim:)) Sevgilerrden kocaman...

Adsız dedi ki...

siz,kendinizle barışık birisiniz))ne yapsanız,ne giyseniz yakışır..testi kebabı çok zor ve özellik istiyen bir şeydir..kolay gelsin.eylül

Asortik Krep dedi ki...

Ayşegülcüm, ben pazar günü tv de "çoban yıldızı" pankartını arayacağım :)
Teklifin içinde çok teşekkür ederim :)

Sevgili Eylül,testi kebabını ben yapmayacağım şeker, Çalışta yeni yapmaya başlayan bir yer var,oraya gideceğim :)
ama yaparım herhalde,bir gün deneyeyim gerçekten..

Ben sanırım en çok İzmir köfte,Dalyan Köfte, lazanya ve incik kebabını güzel yapıyorum..Birde eskiden çok gezdiğim için ikramları çok iyi yaparım..Tatlılardan da yalancı tavuk göğsü spesyalimdir :) Sosisli tart, börek ve milföy hamurundan yaptıklarımda..

Adsız dedi ki...

Siz beni lazanya yemeğe çağırırsınız da ben gelmez miyim.. Hiç böyle bir saygısızık yapar mıyım.. Kesinlikle! Bana yakışmaz..

Bu saatte iştahı açılmış ve yüzsüz N.

Adsız dedi ki...

yemekler çok güzel görülüyor.şalı çok beğendim.örenin ellerine sağlık.mıtınge gidemiyoruz ama kalbimiz onlarla.zen

MAVİANNE dedi ki...

selam ziyaretine sevindim

sevgiler