Cumartesi, Mayıs 02, 2009

Sıra gelmeden gidemem ki ben..

Son zamanlarda Oğuzhan Koç şarkıları çok hoşuma gidiyor.. Hem sesi çok güzel hem de şarkıları.. Ferhat Göçer'in söylediği Gül ki'de onundu.. Çok seviyorum ya şimdi de Gülben'e şarkı yapmış :)



Seni anmadım yola bakmadım hala

Dile gelmeden düşlerim yanlızlığa

Susmanda yeter di son vermem için.. hayatıma


Tüm güllerim soldu

Sana atmadım taraf olmadım asla

Dize gelmeden düşlerim yanlızlığa

Gülmende yeter di geri gelmem için.. hayata


Beni alsalar ipe koysalar

Dayanamaz yine kadere salsalar

Gönlüm arıyor titriyorum bak


Sıra gelmeden gidemem ki ben

Tutmaz ellerim seni görmeden

Zaman geçiyor bekliyorum bak


Giden günlerim oldu

Seni anmadım yola bakmadım hala

Dile gelmeden düşlerim yanlızlığa

Susmanda yeter di son vermem için ..hayatıma

Tüm güllerim soldu

Sana atmadım taraf olmadım asla

Dile gelmeden düşlerim yanlızlığa

Gülmende yeter di geri gelmem için ..hayata
Bugün evdeyim, öğlene kadar yattım ve bilgisayara takıldım.. Sonra bahçeye çıktım ..
Hava çok güzel ve ben balkon kapısını açıp votkalı vişneleri -evet hala bitmedi çünkü azar azar yiyiyorum :) ağzıma atıp keyifli bir şekilde yemek yapacağım :)

12 yorum:

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

romantik gördüm sizi:)

aysegul dedi ki...

Ne güzel insansınız siz.
Hımmm romantiklikte lazım arasıra:)
Gelip gidip arkadaş listenizde kendime bakıyorum:)Sevgiler...

Asortik Krep dedi ki...

Paçoznurivesazekibi, her zaman böyle değilim bu yüzden keyfini çıkarıyorum:)

Ayşegül, bana artık güzel sözler söylemeyi bırak önce lütfen..Sadece önemli günleri değil içinden geçenleri de yazmanı bekliyorum :) Takipteyim..

aysegul dedi ki...

Off ya kızmayın bana lütfen.Sanki
ben riyakar mıyım?A aa seviyorum işte burayı:)İçimden gelenleri yazdım,isterseniz bakınız.Eleştiri
yaparsanız memnun olurum.Beni sakın
arsız kızlardan sanmayınız lütfen,çok alınırım:( İyi bir hafta
dileklerimle sevgiler.

Asortik Krep dedi ki...

Ayşegül,Kızmadım canım, sadece başka yazılarında olsun diyorum :)

pinarbk dedi ki...

Nasıl güzel bir resim bu böyle. Arafta kalmış gibi. Bavullar bile hazır ama çekemiyor kürekleri. galiba istemiyor. Yoksa biraz ehli keyif mi:))

Asortik Krep dedi ki...

Pınarbk, aynen göründüğü gibi :)

ASLI dedi ki...

Sevgili Asortik,

Senin yazının başlığını okudum. Bilgisayar başından kalktım ve neden bu başlığı seçtiğini anladım. Bir yerde bu şarkı çalıyordu . Tam dinleyemedim ama çok güzeldi.

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

peki aynı albümdeki "Çilekli" için ne düşünüyorsun? Bana Hıdrellez şarkısı gibi geliyor, baharın aşkın şarkısı ;)

Asortik Krep dedi ki...

Aslı,şarkı çok güzel.. dinleyince farkediyorsun,beğendiğine sevindim :)

Yonca , o da çok güzelmiş (ilk defa sen yazdığında dinledim) ama benim şarkım "giden günlerim oldu".
http://tr.truveo.com/G%C3%BClben-Ergen-%C3%87ilekli-2009-Uzun-Yol-%C5%9Eark%C4%B1lar%C4%B1/id/1061669352

Adsız dedi ki...

senin sayende ne guzel $arkilar ogrendim bugun :) Gulben'i de youtube'den dinledim, bayildim, tesekkur ederim.

Asortik Krep dedi ki...

Beğendiğine sevindim :)