Perşembe, Mayıs 28, 2009

Ben geçen hafta etkinlikler biterse rahat bir nefes alacağımı düşünmüştüm açıkçası. Oysa özel işler ve iş durumlarından geç vakit eve gitmekten pek yazı yazmaya fırsat bulamadım.. Bir de şu resim kotası yüzünden problem yaşıyorum (çözülecek gerçi..)

Arada kaçamaklar da yapıyoruz işle karışık , yine de yoğun geçiyor işte. Yukarıdaki manzara Üzümlü'den.. Bir arkadaşımızın evinin manzarası. Evde , manzara da süper :)
Bu resimlerde hala bir önceki pazardan..

Çağıl'ın bu sene okulda son sınavları başladı bu hafta, gelecek sene OSS sınavlarına gireceğinden yazı pek tatil gibi geçiremeyecek sanırım.. Gelecek ders yılı bayağı hareketli geçeceğinden bu günler aslında onun için önemli, iyi değerlendirmek lazım. Fethiye'de hep iki senelik okullar olduğundan buradan okul kazanan çocuklar hep dışarıda okuyorlar.. Ben İstanbul dahil Ankara, İzmir,Eskişehir, Antalya,Muğla ve Bursa gibi şehirler üzerinde araştırma yapıyorum..İşin en kötü yanı Çağıl'ın bu seneye kadar olan bilgisayar bölümü isteğinin bu sene kararsızlığa dönüşmesi oldu.Bunda sanırım okuldaki derslerinin de çok etkisi oldu. Kararsızlığı normal aslında ama beklemediğim bir şey bu yüzden kötü yakalandım.. Bir yandan da onu etkilememeye çalışmak çok zor. Yani hem rehberlik edip içinden geçenleri ortaya çıkarmamız gerekiyor, hem de ileride bu kararından pişmanlık duymaması için sağlam kararlar vermesi gerekiyor.
Sınav sistemi değişti,gelecek sene sınavlar hakkında daha net durumlar ortada yok, eylülden sonra kesinleşir diyorlar ,özellikle bölüm değiştirme ve hangi derslerden sorumlu olduğunuz kısmı muallakta. Yani bölüm değiştirme eylülde olsun diyelim bu yaz aslında belki de hiç sorumlu olmadığımız derslere çalışmış olabiliriz.. İşte kafamızın karışıklıkları bunlar..


Balkon manzarası.. Üzümlü ovası.


Ares havuzu çok beğendi, ben tam atlayacak derken koşup yanımıza geldi.Yalnız bahçeyi o kadar çok sevdi ki arabaya zor bindirdik. Oyun yüzünden sokaktan gelmek istemeyen küçük bir çocuk gibiydi..
İki gündür doğru düzgün annemle ve burcuyla görüşemedim.Dün cep telefonumu evde unutmuşum .Akşam biraz iş biraz da yemek ,çay içmeye de Yörük Müzesine gidince 10 da eve gittik ..Şarj etmeyi unutmuşum.. Bugünde öten bir telefonla gezdim durdum.Hayatta kızdıklarım arasında bu davranışlar, özellikle anneme ulaşamayınca ,ya da konuşurken şarjı bitince kızıyorum ama bunu bugün kendim yaptım.Bugün de uzun süredir aramadığım bir arkadaşımı aradım.Telefonu kapalıydı, telesekreter çıktı. Hem merak ettim hem de not bırakmadım, bırakamadım gerçi.. Neyse mail atacağım sanırım...Onunla da iki gündür görüşemedik bu tarz şanssızlıklar yüzünden.. Başı dertte mi diye de endişelendim :(

Önemli bir işim var, özel bir iş.Olmasını bir haftadır bekliyorum.Hergün işe gelirken bugün başlasın artık diyorum..Bütün bir gün işimi ona göre planlıyorum..Telefon geliyor ve yarın olabilir deniyor.Sıkıldım artık,olmadan da paylaşamıyorum huyum değil.Hayırlısıysa olsun deyip geçiyorum.Şimdi telefon geldi,pazartesiye kalmış..
Dağ mantarlarıyla ilgili bir sunu var gelecek hafta ben gidemem çünkü İstanbulda ama gidebilecekler için "amatör mantarcılığa giriş" 5 haziran saat 11.00 de İstanbul Üniversitesi Eczacılık Fakültesinde ..Gitmek isteyenler bana mail atabilir kayıtlar cep telefonundan çünkü..
Bu hafta aslında buradan da bir sürü okuyucum olduğunu keşfettim :) Tek farkı insanların bunu bana belli etmemeleri, sanki onlar okuyor diye yazmayacağımı mı sanıyorlar bilmiyorum :P Yazacağım..Elimden geldiğince yazmaya gayret edeceğim..Yazmayı ve paylaşmayı seviyorum :)
Dertleşmeyi de ..
Ben gidip bir Türk kahvesi içeyim :) Fal bakan birini de bulursam ne ala ..

13 yorum:

Adsız dedi ki...

kahve içmek için müsaitim.eeee saat 19 oldu nerelerdesin.gerçi kabinden şimdi çıktım.tam dinlenirken sohbetin iyi giderdi.öptüm

Asortik Krep dedi ki...

Zen, Niyetim aslında sana gelmekti..Bir restaurant açılışına gittim :) paspaturda.. Enginar diye bir yer.
Yarın müsaitsen uğrayacağım..

tuku dedi ki...

Uzun zamandır takip ettiğim blogun vasıtasıyla fethiyeye duydugum sempati fazlasıyla artınca eşim ve arkadaşlarımızla tatilimizi orada gerçekleştirmeye karar verdik bir aksilik çıkmaz ise temmuzda ibrahimbeybutıkotel'de olacağız krepcim. Dün konuştum Nurdan hn.'la pzt. kesinleştireceğiz. Sevgilerimle. tuku

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Günaydın Asortik:) Türkiye'deki sınav sistemi kaosu hiç bitmeyecek sanırım. Biz girdik, mezun olduk, yıllar geçti hala bir karmaşa...Allah kolaylık versin Çağıl'a. Hakkında hayırlısı olsun inşallah! Keşke aramızda yüzlerce kilometre değil de 10 dak. mesafe olsaydı kahveleri beraber hüpletirdik. Faldan anlamam ama atardım birşeyler...

serpil dedi ki...

Asortik naçizane önerim Çağıl acele karar vermesin. Uğraşıp didinip üniversiteye giren sonra da kazandığı bölümde mutsuz olup ayrılan çok öğrenci gördüm.Neden alan değiştirmek istiyor?

Asortik Krep dedi ki...

Tuku,çok sevindim.. Temmuzda buralardayım,beklerim :)

Kirpikteki Gözyaşı, gerçekten yakın olsaydık beraber içerdik kahvemizi .. Yazdıklarınla içmiş kadar olduk,teşekkür ederim :)

Serpil,sanırım herkes bilgisayarı iyi olunca beklentilerini buna bağladı..Sıkıldı.Farklı arayışlarda olduğunu görüyorum şu ara.Karar vermesini bekliyoruz.Benim ona yakıştırdığım bölüm şu an ki sınıfının tam ters durumunda..

serpil dedi ki...

Anladım. Artık üniversitelerde çok yeni bölümler olanaklar var eskisi gibi değil.Çağıl iyice araştırsın, özellikle okutulan derslere ve mezuniyet sonrası iş olanaklarına baksın. Oğlum hiç aklında yokken Turizm İşletmeciliği okudu ve çok sevdi.
Kolaylıklar diliyorum Çağıl'a,çok iyi bir üniversiteyi kazanacağından eminim bunu lütfen ona söyle :)

Asortik Krep dedi ki...

Serpilcim, söyledim düşündüklerini :)
Ben keyif alacağı ve mutlu olacağı bir mesleği olsun istiyorum.. Onun geçen gece biraz kafası iyiyken söylediği cümle aynen şuydu.. Ailesine zaman ayırabileceği ama kimseye muhtaç olmadan yaşayabileceği bir işi olsun istiyormuş.

serpil dedi ki...

Ne kadar güzel ifade etmiş, Çağıl olgun düşünebilen mantıklı bir çocuk.Her şey istediği gibi olsun.
Sevgilerimle.

Apartman Balıkçısı dedi ki...

"Hanımların arasında senin ne işin var?" diyeceksiniz ancak hemen iki kelam edip kayboluyorum. :)

Öncelikle size çok basit sağ tıka yerleşen fotoğrafı bile açmadan küçültebileceğiniz bir program önereceğim. (Dün bu yazıyı okuyunca sabah ilk iş bu programı aramak oldu) Images Resizer Powertoy.
http://www.tamindir.com/program/10763/Image_Resizer_Powertoy.htm en sağdaki "yükle" butonuna basarak yükleyebilirsiniz. Önceden belirlenmiş ölçülerin dışında da istediğiniz ölçüde fotoğraflarınızı ufaltabilirsiniz. Umarım işinize yarar. Tabi bunu tabi bu programı windows işletim sistemi kullandığınızı varsayarak söylüyorum. Linux kullanıyorsanız onun için de bir program mevcut.

Son olarak da 2008 yazında Çalış'ın sahillerini arşınlamış, maden iskelesinde mavi yengeç yakalamış, Şovalye adasının etrafında balık avlamış, yanıklar (sanırım adı buydu) köyünün yukarısındaki terk edilmiş madenlerin orda piknik(!) yapmış biri olarak, yazılarınızın beni 2008 yılına götürdüğünü söylemek istedim :)

Enn son olarak da fincanın fotoğrafını çekin. Ben iyi fal bakarım :)

Asortik Krep dedi ki...

Apartman Balıkçısı, kadını erkeği yok buralarda istediğiniz gibi dolaşabilirsiniz :) Program için teşekkür ederim ilk fırsatta bakacağım :)
Fethiye'yi bilen biriyle gezmişsiniz ,belli :P
İlk fincan fotoğrafını isteğiniz üzerine size göstereceğim ,bu fırsatı kaçırmak istemem doğrusu :)

ezel dedi ki...

asortik'ciğim fethiye'ye geleli 10 ay oldu ve ardından seni buldum..tanıtıcı yazıların ilgimi çekti ve çok işime yaradı doğrusu..ben bir kamu kurumunda çalışıyorum,zaman buldukça bloğunu takip etmeye çalışıyorum..sen bugünkü yorumu bırakmasaydın gizlice(!):) takibe devam edecektim ama artık bir ses vermem gerektiğini hissettirdin bana..tekrar görüşmek üzere..

Asortik Krep dedi ki...

Ezelcim, ses vermene sevindim öncelikle belirteyim..

Yazılarımın sana ışık tuttuğuna da sevindim :) Bana ulaşmak istersen asortikkrep1@gmail.com 'a yazabilirsin..